Dan Mihălcioiu. Creator de obiecte.

joi, 18 martie 2010

Maimuţoi.




3 comentarii:

  1. e interesant si parca totusi maimutoi nu i se potriveste;

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am gasit....interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Luna ianuarie este luna sufletului meu, luna dorului si a aducerilor aminte. M-am nascut in miezul acestei luni, un timp al promisiunilor care ma obliga sa imi aduc aminte de mine. Ianuarie mi-a dat dezlegarea, simtirea, focul, viata. Albul zapezii mi-a incarcat sufletul cu speranta, cu optimism. Ador frigul care imi zguduie visele, facandu-le sa tremure de placere la gandul ca poate vor fi mai mult de atat. Am facut cunostinta cu iubirea intr-un miez de ianuarie... de atunci cred din suflet ca ianuarie este luna iubirii. M-a facut sa stiu ce vreau si ce astept de la viata, sa cred in mine si in puterea de a-mi schimba viata, sa ma bucur pentru ceea ce sunt, sa am intelepciunea de a stii sa pretuiesc ceea ce am primit, fara sa-mi irosesc si ultima speranta.

    RăspundețiȘtergere